بهبود مرتبه براي موتورهاي جستجويك كدام از فاكتورهاي رتبه بندي در گوگل و موتورهاي جستجو حضور در شبكههاي اجتماعي مي باشد. حتي گوگل فعاليت دراين شبكهها را آرماي از اعتبار، مشروعيت و اعتماد مي داند.
بهبود تجربه مشتريبه عنوان طراحي اپليكيشن آموزشي در مشهد مثال در حالتيكه مشتري از شما تعريف نمود، ميتوانيد ضمن قدرداني از او متاع جديدتان را توصيه دهيد. با اين عمل هم به مشتري بها داده ايد و هم تجربهي شخصي او از خريد را به به يادماندني ميكنيد.
شناخت طولاني تر مشتريانبا رصد شبكههاي اجتماعي مي توانيد نظر كاربران درباره برندتان را متوجه شويد. حتي بفهميد فالوئرها به كدام نوع محتوا اضافه عشق و علاقه دارند تا ميزان بيشتري از آن را ساخت نماييد.
موقتا اينستاگرام محبوبترين شبكه اجتماعي در كشور ايران مي باشد
تلگرام با ۷۱% درصد و اينستاگرام با۴۲% درصد بيشترين به كارگيري را ميان مردم داشتهاند. ولي بايستي يادآوري كنم كه تلگرام شبكه اجتماعي نيست و يك پيامرسان است. فيلترينگ توييتر و فيسبوك سبب شده حضور ايرانيان در اينستاگرام پررنگتر از ساير شبكههاي اجتماعي شود.
وضع و اوضاع ماركتينگ اينستاگرام در ايراناولين بار نسخه اوليه اينستاگرام در ۱۳۸۹ منتشر شد. در ابتدا به دليل اينكه اينستاگرام فقط براي گوشي هاي ايفون قابل دسترسي بود زياد فراگير نشده بود. ولي كم كم با زيادشدن دستگاههاي آيفون در ايران و انتشار اينستاگرام براي سيستمدليل اندرويد و ارتقاء دستگاههاي اندرويدي در كشور ايران، اين برنامه در ايران هم طرفدار پيدا كرد. با فيلتر شدن رخبوك كاربران ايراني به سمت اينستاگرام هدايت شدند و با فيلتر نشدن اين شبكه بازاريابي و افزايش فروش در آن با بخت زيادي روبرو شد.
استراتژي هاي بازاريابي در اينستاگرامفرقي نمي كند در ابتدار فعاليت باشيد و يا بخواهيد كسب و كار خود را توسعه و گسترش بدهيد. اينكه بدانيد هدف شما از حضور در اينستاگرام چه ميباشد؟ ميتواند استراتژي هاي شما را روشن و تعيين كند. شما با تعيين اهداف خود ميتوانيد براي بازاريابي و افزايش فروش خود؛ مطالب و محتواهايي بسازيد كه كارساز باشد.
بعضي از اهداف برندها، تيم ها و افراد در اينستاگرام عبارتند از:
نمايش خدمات و محصولات خودتشكيل يك اجتماعارتقاء تدبير از برندمعرفي ارزش هاي شركتنمايش تبليغات به مشتريان بالقوهايجاد افزايش وفاداري مشترياناشتراك گذاري اخبار و بروز رساني هاي برند
- شنبه ۰۷ تیر ۹۹ ۱۰:۱۱ ۴۹ بازديد
- ۰ نظر