بنگاه هاي بازاريابي بايد در مورد مالك دستگاه بدانند؟

آن‌گاه مجدد ، ممكن ميباشد چندان مرموز نباشد زماني مي‌پنداريد بيشتراز يك ميليون نفر اين برنامه يگانه لامپ قوه را بارگيري كرده اند. مكانهاي فيزيكي و بقيه داده هاي بدست آمده از اكثري از دستگاه هاي گوشي ، يك مقر داده داده ها به طور كاملً توليد مينمايند - اطلاعاتي كه شركت هاي تبليغاتي دوست دارا هستند دستشان را بگيرند. (مي‌خواهيد در بالاي مشاجره محافظت اطراف محرمانه بمانيد؟ برگزيدگان موردها تأثيرگذار توييتر را دنبال نمائيد.)
نرم افزار آموزشيتبليغ كنندگان طراحي اپليكيشن آموزشي در مشهد و برنامه هابراين اساس چرا اطلاع رساني دهندگان و بنگاه هاي بازاريابي بايستي درباره‌ي صاحب و مالك دستگاه بدانند؟ براي بهتر سرويس به آنان ، ولي. ولي اين تبليغ كننده حرف مي‌كند. آنچه كه در واقع به فروش ميرسد با ارائه تبليغات مربوطه طولاني تر ميباشد. براي مثال ، تبليغ AARP براي بازنشسته بسيار بيش تر از آنچه كه براي كسي 40 سال برنا خيس باشد ، معنا مي‌دهد.
براي دستيابي به تبليغات هدفمند در تلفن هاي هوشمند ، شركتهاي بازاريابي مي بايست در رابطه فرد مالك هر مورد داده ها متعددي را بدانند. نمونه ذيل يك كدام از رويكرد هاي انجام اين عمل را نشان مي‌دهد:
يك بسط دهنده يك برنامه تلفن هوشمند توليد مي‌نمايد ، فارغ از اينكه هيچ كس هزينه آن را بطور بدون نقص پرداخت نمايد.براي تأمين هزينه و تأمين هزينه ، توسعه و گسترش دهنده با سهيم تبليغاتي خويش تماس مي‌گيرد.تبليغ كننده از پتانسيل برنامه استعمال مي نمايد (ميليون توشه بارگيري برنامه لامپ قوه را به خيال بسپاريد) و با گسترش دهنده داد و ستد مي‌نمايد و داده ها استفاده كننده را به طور نقدي داد و ستد مي‌نمايد.براي عادلانه بودن ، براي تبليغات فردي مزايايي موجود است ، به ويژه وقتي كه يك برنامه به اندازه كافي هوشمند ميباشد كه يك رستوران نصفه قيمتي را براي رستوران كه در آن حادثه مي افتد ، ارائه دهد. البته پروسه كاهشي نيز موجود است.اشتباهات اطراف سرياينجانب صاحبنظران محافظت اطراف محرمانه را ميشناسم كه با هرگونه مخالفت و مخالفت با هر چيزي كه نيازمند دادن داده ها فردي باشد مخالف مي‌باشند. هيچ راهي نيست كه آنان يك برنامه موبايل را نصب نمايند كه داده ها متعددي را ضبط نمايد. چرا؟ براي آنان ، به جهت عدم شفافيت كاهش مي‌يابد. مثلا ، به چه شكل يوزرها ميدانند كه بسط دهندگان برنامه و تبليغ كنندگان از سياست هاي اطراف محرمانه خويش پيروي مينمايند؟
در واقع ، اين يك سوال خوب ميباشد. صرفا تلاش نماييد خط مشي رازداري يا اين كه توافقنامه جواز استفاده كننده پاياني (EULA) را بخوانيد. ورقه ها روشن و مملو از حقوقي ميباشند. و آنان طولاني ميباشند. حقيقتاً طولاني ميباشد مثلا ، سياست محافظت اطراف محرمانه و EULA اختصاص داده گرديده به برنامه لامپ قوه كه بوسيله FTC آيتم بازنگري قرار گرفته ميباشد نسبتاًً نزديك به 3000 واژه بود.
همينطور مقدار قابل توجهي از پژوهش ها دانشگاهي راجع‌به پيامدهاي اطراف سري تبليغات هدفمند موجود است. نوشته‌علمي اي كه در سال 2013 به وسيله دانشمندان كالج كوئينز در بلفاست منتشر شد با تيتر "به عبارتي شماره ها ، دستگاه هاي نو: آيا روز تلفن هوشمندانه برنامه تهيه و تنظيم اطراف محرمانه براي تهيه و تنظيم كننده ها ميباشد؟" نشاني مورد را مي نويسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.